Aug 4, 2012

OS (SHOES) INSPIRATION


Jag är väl ingen olympiad-fan direkt skall erkännas. Jag såg handbollen lite snabbt ikväll mellan Sverige och Argentina, och då och då får jag ett "Breaking News"-meddelande från Aftonbladet att Sverige ännu en gång tagit ett silver, och var suuuuper nära att ta guld. Jag har mest OS i Rio 2016 i tankarna, det känns som att det kommer gå till historien. Förberedelserna började för flera år sedan, och hela Rio laddar redan nu. På något sätt känns det som att London passerar förbi som OS-stad mer obemärkt. Iallafall hittade jag det här läckra sko-collaget som är gjort till en (mode) ära av OS 2012. 

I'm not Olympics-fanatic as so many are. I saw the handball tonight between Sweden and Argentina, and now and then I get a "Breaking News" message from the newspaper in the iphone that Sweden once again, took a silver medal, and was suuuuper close to winning a gold medal. I have more the Rio 2016 Olympic Games in mind, it feels like it will go down in history. The preparations began several years ago, and the entire Rio is loading big times. Somehow it feels like London, as a Olympic city, is passing by more unnoticed. Anyway, I found this nice shoe-collage that is a truly nice shoes celebration, of the Olympic games 2012. 

Blue/Justine Pumps, Yellow/Suede Film Noir Pump, Black/Sidney Heels with Metal Toe Cap, Green/Emerald Pump Red/Platform Pumps Photo: Here



1 comment:

  1. Känns som om alla försöker rida på den olympiska vågen. :)

    ReplyDelete