Aug 29, 2012

DET NYA LIVET


Jaa..på två dygn har livet förändrats ganska radikalt. 

Bild 1 - Jag gick med i Karlstad`s studentkår, Bild 2 - Jag bytte ut hippa modemagasin mot samhällskritiska tidskrifter som Shortcut och Filter, Bild 3 - Chiclit och självhjälp byttes mot böcker om media ur ett mer akademiskt perspektiv, med betydligt krångligare terminologi, Bild 4 - Idag åts det kanelbullar från Karlstad`s hemköp, Bild 5 - Och jag har blivit medlem i nollningsgruppen; Bovarna, Bild 6 - En härlig vy från min nya värld, Bild 7 - Vips så fick jag två medlemsskap i olika fackföreningar; Vision och Jusek. Nu känner jag att jag är med i universitetsgemenskapen!, Bild 8 - En snap från föreläsningen med Lasse Högberg idag, Bild 9 - Ja, alltså på två dygn: Ett nytt liv. 

Photo 1 - I`ll joined in Karlstad `s Studentgroup, Photo 2 - I replaced the hip fashion magazines with the socialcritical journals; Shortcut and Filter, Photo 3 - Chiclit and self-help literature were exchanged for books about media from a more academic perspective, with considerably more complicated terminology, Photo 4 - Today I`ll ate cinnamon buns from Karlstad `s grocery, Photo 5 - I`m now a member of the studentgroup, "Bovarna" Photo 6 - A lovely view from my new world, Photo 7 - Oops, I got two membership in various trade unions; Vision and Jusek. Now I feel that I am a part of the university community!, Photo 8 - A snap from the lecture with the professor Lasse Högberg today, Photo 9 - Yes in two days: A new life.


No comments:

Post a Comment