Aug 31, 2012

NYTT JOBB PÅ NWT

Nu har jag fått en ny arbetsgivare gott folk!:D Blev så glad när jag fick mejlet av redaktören Daniel Lundström idag på förmiddagen, för han mejlade över kontrakten från tidningsjätten NWT. Den 6 oktober kommer intervju samt min första krönika på 2500 tecken, finnas i tidningens helgbilaga, och den kommer nå ut till hela 129 000 personer (!)=VÄLDIGT MYCKET FOLK!!! Krönikan kommer sedan kopplas till min andra blogg som jag kommer starta - nämligen denna: blogg.nwt.se/angelica/. Den bloggen kommer bara lägga fokus på mode, och en del (mode) material från ANGIFACE, kommer föras över. ANGIFACE kommer såklart finnas kvar i ursprunglig form, men nu kommer jag i tillägg att driva en blogg i NWT:s regi, efter deras villkor. 100 000 besökare har NWT:s hemsida idag, så att landa på deras webbplattform, kommer bli otroligt bra PR. Nu skall jag ut och fira med mina nya klasskamrater på restautang Barbro`s brygga. Är verkligen jätte glad!!:)

Now I have a new employer folks: D I got so happy when I received the email from the editor Daniel Lundström this morning, because he emailed over the contracts from the newspaper giant NWT. The 6 October, it will be published an interview with me, plus my first column with 2500 words, and it will reach total 129 000 people (!) = VERY VERY MUCH PEOPLE! The column will be connected to the other blog that I will start - namely this: blogg.nwt.se/angelica/. That blog will only have focus on fashion, and some (fashion) content from ANGIFACE, will be transferred. ANGIFACE will of course remain in original form, but now I will in addition operate a blog for NWT-newspaper, according to their terms. Today it`s 100,000 visitors at NWT's website, so it`s very good PR, to be on their webplatform. Visit the NWT here.


1 comment:

  1. Anonymous18/9/12

    This post is truly a pleasant one it helps new web viewers, who are wishing in favor of blogging.
    My webpage - Using Cinnamon with other herbs

    ReplyDelete