Aug 6, 2012

ALLMÄN SKRIVKRAMP


Sanningens ögonblick..

Kära bloggläsare. Då och då, eller ganska ofta, vill jag dela så mycket mer än det jag delar med er just nu. Jag kämpar varje vecka med att komma lite mer ur rutinen att skriva style/mode-inlägg om löjligt dyra it-plagg, en livsstil som få skulle ha råd att ha, och yta med stort Y. Jag skulle vilja dyka ned mer på djupare ämnen som jag brinner för, ha mer psykologi, och mer personligt, med en engagerande och välskriven text. Jag skulle dock inte vilja ändra den virtuella värld som jag skapat under nästan två år. ANGIFACE är ett forum där jag samlar på det som inspirerar mig i konst/kultur/mode/stil-världen i bild och text form. Det är en plats som jag har har format, och där jag levererar min idè om en kultiverad livsstil när det handlar om det estetiska i livet. Men jag är titt som tätt frustrerad över ensidigheten som exponeras och som kan sammanfattas i orden mode, stil och design. Dock tror jag att tiden och inspirationen kommer finnas där, för andra ämnen och reflektioner, när studierna börjar. Då får vi se hur ANGIFACE formas. Bloggen är under konstant utveckling. Ni skulle sett de första stapplande inläggen jag gjorde under 2010. De är långt ifrån vad ni läser om idag. Och de inlägg ni läser om ett år kommer säkerligen vara helt annorlunda än de som finns nu. 

In these times when I'm working 100%, don`t get enough sleep and when I have all kinds of worries about practical matters, because of my move within this month, I`ll simply don`t have the inspiration to write in the way that I would like to. There is so much easier to share pictures that I find inspiring, with a short text explaining what I think is so beautiful with that picture. Also the fact that I bought a new camera, makes it so much easier to just have ten pictures in a row, without any text-explanation. Now and then, I`ll also transforming ANGIFACE into a personal catwalk and it`s really no idea to write long texts to these posts, about what I wore on that particular day. Hope you have patience. I am quite sure it will change when the studies begin. Stay tuned! 


No comments:

Post a Comment