Aug 2, 2012

ANGIFACE HEADER`S


Jag var så i bloggasen efter att jag gjort Sofie`s blogg, att jag satte igång att designa en ny header till min egen blogg. Det tog nästan två timmar (!). Rätt ljussättning, ett snyggt typsnitt, en bra bild, passande storlek och tio andra grejer måste man tänka på om man vill ha en någorlunda fin header. Blev till sist ganska nöjd ändå. Här uppe ser ni ett axplock av de headers jag har haft på ANGIFACE, eller tänkt att ha, men ändrat mig. 

I had so much (blog) energy after I made Sophie `s blog, so I started to designing a new header to my own blog. It took almost two hours (!). The right lighting, a nice font, a good picture, right size and ten other stuff, it`s important to consider if you want to have a fairly nice header. Eventually I`ll became quite happy with the new design I`ll made. Up here you can see a selection of the headers I've had in ANGIFACE, or supposed to have, but changed my mind.

No comments:

Post a Comment