Aug 27, 2012

FLICKRUMMET


Här är lite bilder jag knäppte på mitt flickrum i Kode. De två första bilderna visar en förstorad bild på en trädgård i Sirmione där jag jobbade, en bild på mig (Från The Studio) från 2007 med mörkt hår, Instyle Magazine, svarta prydnadssaker från Lagerhaus, min bohemkjol från Trastevere (Rom), en liten bild på en tavla jag fick i Chile, ett presentkort på Stenungsbaden SPA, och en bild på Marilyn Monroe från min gamla lägenhet. De två sista bilderna är på katten Pelle, och en stor bukett blomster (tyvärr i plast). 

Here are some photos I snapped in my girlroom in Kode. The first two pictures show a magnified view of a garden in Sirmione where I worked, a picture of me (From The Studio) from 2007 with dark hair, Instyle Magazine, black trinkets from Lagerhaus, my bohemian skirt from Trastevere (Rome), a small picture of a painting I`ve got from Tony in Chile, and a picture of Marilyn Monroe from my old apartment. The last two pictures is with my cat Pelle, and a large bouquet of flowers (sorry, plastic).

My (old) space..



No comments:

Post a Comment