Aug 24, 2012

ATT FLYTTA


Förlåt mina vänner för denna ovanligt sporadiska bloggvecka. Jag är mitt i en flytt, och jag packar in, slänger, och sorterar mina pinaler. Där emellan mejlar jag, beställer studentlitteratur, försöker vara social in i det sista, redigerar på facebook att jag skall börja plugga i Karlstad (vilken känsla!), och blev just klar med en krönika för Kungälvs-Posten (Håll utkik den 28 Augusti för ny modeinspiration!). Jag hoppas att jag så snabbt som möjligt blir installerad i Karlstad, och kan börja blogga därifrån. Men tills dess blir det tyvärr lite bloggpauser här och där. 

Sorry my friends for this unusual sporadic blog week. I'm in the middle of a move, and I`ll pack in, throw things away, and sort things out. In between, I`ll email, ordering student literature, trying to be social, did edit on Facebook that I should start studying in Karlstad now (what a feeling!), and I`m just done with a column to Kungälvs-Posten (Check for the fashion-column August 28). I hope I will be installed in Karlstad as fast as possible so I can start blogging again more regularly. But until then, it will be little blog breaks here and there.



No comments:

Post a Comment