Aug 24, 2012

ONSDAGEN



På onsdagen var jag hos Emelie och fick proteinpannkakor med bananpulver=ypperligt gott! (jag åt nog tio), men tyvärr blev det inga bilder på dem. Efter pannkakor och mysigt umgänge med Emelie, bar det av till Hello Monkey i Linnè för middag med Magdalena. Hello Monkey, är det trendigaste i Linnè just nu, men jag var inte så nöjd med maten. Anyway. Det var trevligt alltihop. Känns lite vemodigt att lämna Göteborg. Emelie och Thomas flyttade just hit från Paris, och Maggan kom nyss tillbaks efter sina äventyr i Asien. Och precis vid den tidpunkten då jag flyttar härifrån. Typiskt, typiskt. Men jag hoppas på många besök i Karlstad. 

On Wednesday I was at Emelie`s and got protein pancakes with banana powder = really good! (I ate probably ten), but unfortunately there were no pictures taken. Sorry guys! After pancakes and gathering with Emelie, I`ll went to Hello Monkey in Linnè for dinner with Magdalena. Hello Monkey, is the trendiest in town right now, but I was not happy with the food. Anyway. It was nice everything. feels a little sad to leave Gothenburg. Emelie and Thomas just moved here from Paris, and Maggie just came back to town, after her adventures in Asia. Typically, typically that everyone move back, when I move out. But I hope for many visits in Karlstad.

No comments:

Post a Comment