Oct 25, 2011

KONST FRÅN {COZAMIA}




"I love combining hand painted abstract patterns and designs with the sharp and rigid conforms of digital art, the combination of these two things help me create strong and modern yet beautiful designs full of life and energy."
- Nancy Ramirez
Nanzy Ramirez är min nya favorit konstnär. Hennes konst sprudlar av livsbejakande energi, sprakande färger och härliga prints. Hennes blogg är nu med på min blogglista och om jag gjorde en konstinvestering skulle det absolut bli en tavla från henne. Nancy har också en underbar blogg som ni hittar här.


2 comments:

  1. Lisa D.25/10/11

    HELT FANTASTISKT! -Lisa

    ReplyDelete
  2. Anonymous3/1/12

    hej angiface.blogspot.com och tack till din information har jag definitivt plockat upp något nytt från höger här. Jag gjorde å andra flera erfarenhet tekniska frågor användningen av denna hemsida, eftersom jag upplevde att ladda om sidan många fall tidigare att jag kunde få det att läsa på rätt sätt. Jag tänkte på om ditt webbhotell är OK?

    ReplyDelete