Oct 10, 2011

ANGIFACE KONSTRUERAS


ANGIFACE är som ni säkert märkt, under konstruktion just nu.
Vad som är nytt:
  1. Headern har jag pillat med åtskilliga timmar idag och resultatet blev precis som jag hade hoppats, mycket mer stilistiskt, rättframt och elegant.
  2. Kommentarsfältet är tillbaka så nu kan ni kommentera hur mycket ni vill - skall bli så kul att få en dialog med er läsare igen.
  3. Alla gadgets på höger sida kommer tas bort eller förändras till något mer tilltalande.
  4. Jag kommer skriva mer på svenska, mindre på engelska. Att översätta långa texter till engelska är alldeles för tidskrävande och det finns många översättningfunktioner på internet som gör det bättre än jag.
  5. Jag har köpt ett fint photoshopprogram som redigerar, omformar, transformerar, förbättrar och manipulerar mina foton till vackra bilder med mycket fantasi.

No comments:

Post a Comment