Oct 26, 2011

JAG, ETT MODESKÄMT?


När jag i högt tempo kryssar fram mellan alla citychica kvinnor som fick lön igår, kan jag inte låta bli att märka hur fel jag känner mig. Modebloggare – JAG? – No No. Kunde aldrig kännt mig så långt ifrån den verklighet som jag så noga försöker delge er läsare. Trassligt hår (långt ifrån den spikraka drömmen), småskitna converse (jag hade ju dom i tvättmaskinen just?), en polojumper från Mango anno 2004 (den var iaf dyr – 700 spänn), Cheap Monday jeans, urtvättade och lösa samt en töntig rosa mössa som jag ärvt av min mormor. Kan ni se mig framför er? Vilket MODESKÄMT!  Hoppas inte jag träffar någon jag känner, eller ännu värre, någon av er läsare, då skulle jag dö av skam. Senare tar syrran och jag en fika – hon småler, ÅT MIN OUTFIT (!). Näe, skärpning nu. För att snabbboosta mig själv i min modeångest smiter jag skamset in på Zara och provar det sexigaste dom har – PUUHH, sådär. Nu kändes det mycket bättre. Nu blev jag en modebloggare igen, åtminstonde de 30 sekunderna som jag provade det ormliknande plagget på Zara. ANGIFACE is BACK on TRACK!

1 comment: