Oct 17, 2011

BRITNEY IGÅR

Jag tror jag blev ett riktigt Britney fan när jag för första gången hörde ”Crazy” och senare även ”Overprotected” och ”Toxic” – riktiga dunderhits där hon hade draghjälp av bland annat, (då okända) Lady Gaga som låtskrivare. Varje vecka fick världen häpet följa med i hennes vårdnadstvister, skilsmässor, avrakning av hår och viktpendling. Hennes karriär och liv har varit kantat av det som så många stjärnor är med om: skandaler, tragedi, droger osv. Jag har följt henne från start och jag kunde inte låta bli att köpa en biljett när hon passerade Stockholm igår. Showen var påkostad, hennes kostymer var lite för sexiga för hennes eget bästa, dansarna och akrobaterna tog stundtals helt över showen, alla låtar var i stort sett remixade och hon sjöng playback. Men. Det är alltid kul att stå med många tusen människor och skrika till en påkostad, amerikansk produktion i miljonklass med Britney i mitten.  

3 comments:

  1. Wish I was there../P

    ReplyDelete
  2. Yvette18/10/11

    Britney konserten var den sämsta jag sett../Yvette

    ReplyDelete
  3. Vilka fantastiska bilder! Väldigt rolig kväll som vi får göra om någon gång :)

    ReplyDelete