Oct 21, 2012

MIN (BLOGG) TOP FEM LISTA


Martina Bonnier är min absoluta stilförebild. Hennes outfits riktigt sjuder av eftertanke, värdighet och smak. Bildkvalitèn är väl sådär, men hennes kreationer väger definitivt upp. 

Besök hennes blogg här

Den här bloggen doftar amerikansk glamour, direkt från San Fransisco. Krystal är moderedaktör på google och uppdaterar flitigt från mer lokala amerikanska modeveckor. Höjdpunkten är när hon entrar Miamis Bikini Fashion Week, vilket är extra kul eftersom de flesta endast uppdaterar från de större modeveckorna i Paris, Milano, New York och London.

Besök bloggen här .

Amerikansk, kreativ blogg, med fokus på mode, inredning, shopping. Ett stort plus för kreativa shoppingplock.

Besök bloggen här

Den här bloggen osar värme, fantastisk bildkvalitèt och egen stil. Malenami älskar Odd Molly och Efva Attling. Dessutom är det vardagliga guldkanter, taget med en mer kreativ känsla. 

Besök bloggen här

Journalisten Jennie Hammar`s liv i Hollywood. Hon skriver inte så mycket men bilderna säger mer än tusen ord. Välskriven, fina bilder och lite humor i en bra kombo, gör att jag kikar in här titt som tätt. 

Besök bloggen här

Den här sprudlande bloggen handlar om alla världens stränder. Och jag som inte ens gillar att ligga på stranden. Jo, en timma kanske, men sen blir jag uttråkad. Därför har Beach Tomato verkligen lyckats med sin blogg. För om man kan få en blogg med ett speciellt ämne intressant, för en läsare som vanligtvis inte tycker att ämnet är intressant, då är man en riktigt bra bloggare. 

Besök bloggen här.


No comments:

Post a Comment