Oct 18, 2012

DRÖMMEN OM EN FOTOVÄGG


Titta vilken fin fotovägg! Jag vet inte hur många gånger jag har drömt om att få arrangera en sådan här vägg full av minnen och egentagna fotografier. Fotoalbum i form av en fotobok, ligger också på Att Göra-listan och jag har nog påbörjat detta ett tiotal gånger. Dock blir jag aldrig färdig för när det numera kommer till bilder, eftersom jag har utvecklats till en sann perfektionist. Ingenting får lämnas åt slumpen. Jag blir nästan frustrerad när jag går tillbaka på ANGIFACE och ser gamla inlägg som inte alls håller kvalitèn i form av stavning, bildkvalitè, typsnitt och design. Dessutom lånade jag bilder hela tiden från olika bloggare från hela världen. Idag är det i stort sett bara The Selby, Mrs. Lilien, Garance Dorè (Bilder ovan) och The Sartorialist som får vara med på min blogg. Sann fotokonst med hög kvalitè och mästerlig redigering. 


1 comment:

  1. Anonymous18/10/12

    Hello, I log on to your blogs regularly. Your writing style
    is awesome, keep up the good work!
    my site - Pregnancy Miracle Scam

    ReplyDelete