Oct 18, 2012

ANGIFACE HISTORY: FEBRUARI 2011



TUNG SNÖ, STUDENTAMBASSADÖR OCH UPPSALA

Första bilden: Snön var fortfarande kvar. Denna bild är från mitt fönster på Lidingö. 

Andra bilden: I Februari 2011 blev jag studentambassadör på Södertörn högskola. Detta var verkligen en utmaning, för det handlade mycket om att prata om Södertörns högskola (glatt och vinnande) inför en stor grupp. Ett starkt minne var då jag berättade om Södertörn inför en stor gymnasieklass på Lidingö - Hur hamnade jag här, kommer jag ihåg att jag tänkte. De stora fördelarna med detta uppdrag var att man fick bra betalt, ofta gratis och god fika, samt ett stort kontaktnär. 

Tredje bilden: Jag åkte på en dagsutflykt till Uppsala, för Malin och Thilde hade kommit från Norge dit (Malin är ifrån Uppsala). Mer från Februari 2011, hittar ni här


No comments:

Post a Comment