Oct 19, 2012

ANGIFACE HISTORY: MARS 2011



NY BLOGG DESIGN OCH WOODY ALLEN TILL STOCKHOLM

Första bilden: Via mitt jobb som studentambassadör fick jag tag i en webbdesigner, som hjälpte mig att köpa domänen www.angiface.com. Nu äger jag den, men tyvärr använder jag inte hemsidan, eftersom jag aldrig har tålamod att sätta mig in i bloggprogrammet. Designen blev iaf snygg, och den finns kvar än idag. Kolla här

Andra bilden: Geniet Woody Allen kom till Stockholm och spelade klarinett med sitt jazzband. Som det stora fan jag är så betalade jag 750 riksdaler från min tunna studentplånbok, för att tillsammans med Stockholms smala kulturister sitta på Circus och lyssna på två timmars obegriplig klarinettswing. Jag hade sett fram emot att höra på regissörens berömda monologer, men fick nöja mig med amatörmässiga klarinettljud. En stor flopp kan man väl säga. 


No comments:

Post a Comment