Oct 14, 2012

ANGIFACE HISTORY: OCTOBER 2010

Denna månaden fyller ANGIFACE 2 år. Tänk att bloggen har blivit så gammal. Vad fort tiden har gått, och vad många skepnader designen och innehållet har haft. För att fira detta tänkte jag nu publicera ett inlägg varje dag från Oktober 2010, med månadshöjdpunkter. Alltså ett inlägg från Oktober 2010, ett inlägg från November 2010..ja ni fattar (Totalt kommer det bli 24 inlägg då:) Lite ANGIFACE-historik, med den bästa händelsen från varje månad. Häng med!
 Så för exakt två år sedan bodde jag i Stavanger och höjdpunkten denna månad (Oktober) var Jorge Da Cunha`s Basement Party (och att starta ANGIFACE förstås). Jorge är före detta DJ, modell och fotograf, som bott i London i 11 år (Född i Angola), men som flyttade till Norge för kärlekens skull. Det hindrade inte honom från att ha sprudlande fester med kosmopolitiska ingredienser. 
Att mingla och gå på olika internationella fester, var något jag gjorde riktigt ofta i Stavanger, men Jorge var i topp när det gällde att skapa den häftigaste mixen av människor. Från början var det tänkt att jag skulle stanna sex månader i Stavanger - det blev 2 år. Och detta berodde främst på fantastiska människor jag mötte, och som jag har kontakt med än idag. 


No comments:

Post a Comment