Oct 17, 2012

ANGIFACE HISTORY: JANUARY 2011


FLYTT TILL STOCKHOLM

I Januari 2011, hände det massor i mitt liv. Jag började plugga på Södertörn högskola i Stockholm, fick boende på Lidingö, signade upp mig på kurser i yoga och den karibiska dansen zouk, och jag fick en helt ny umgängeskrets. Från att ha jobbat hårt i Norge i 2 år, till att plugga i Stockholm. Stor skillnad. Jag fick energi av alla aktiviteter som det stora urvalet i Stockholm gav, så jag minns att mycket tid gick åt till att gå på events, besöka kända platser, gå på stadsteatern, promenera runt djurgår`n, fönstershoppa i Sturegallerian och hänga i Gamla stan. Jag minns att Le Rouge, Riche, La Habana och Vapiano blev favorittillhåll. Jag minns också att vintern var sträng i Januari. Den här bilden är tagen nära min lägenhet på Lidingö, Januari 2011. 

No comments:

Post a Comment