Oct 4, 2012

JUST NU


MYCKET I ALMANACKAN OCH FJÄRILSDEKOR

Det är bråda dagar mina vänner, så det är därför det är lite sporadiskt med bloggandet. Imorgon har jag en stor tenta (den första på denna kursen), och efter det är det dags att förbereda inflyttningsminglet, som jag skall ha på kvällen. Dessutom kommer Magdalena från Göteborg, och hon skall bo hos mig till på söndag. Mysigt med besök i hösttider. DESSUTOM är det premiär för min krönika (på lördag) på NWT, men redan imorgon är det en intervju med mig i papperstidningen. Missa inte detta! Bilderna är från Göteborg (Mornington Hotel), där jag fikade med Lisa igår eftermiddag. De har så vacker fjärilsdekor, så jag kunde inte låta bli att fota :-) Känner ni igen skjortan på översta bilden? Just det, en av de finaste plaggen jag fick tag på i Missoni for Lindex-kollektionen


1 comment:

  1. Snygga bilder och kul att du fotat våra fina fjärilar. Välkommen tillbaka på en fika.

    ReplyDelete