Apr 3, 2012

JAG ÅKER TILL PARIS NÄSTA VECKA


ANGIFACE goes Paris!!!!!

Imorgon om en vecka, alltså den 11 April så åker jag till Paris för att fira min 25-årsdag! Framförallt är det för att hälsa på fina Emelie och Thomas, innan de tar sitt flyttlass tillbaka till Sverige. Det som är helt otroligt kul är att flera av mina vänner kommer vara i Paris samma vecka. Och hur ofta händer det på en skala undrar jag?? Charles, Magdalena, Carlos och Sofie kommer jag träffa under Parisveckan, helt amazing! Kommer fota massor med canonkameran, dricka cafè au lait, kolla in modet, gå promenader, besöka Louvren, Notre Dame, Moulinrougeteatern, Eiffeltornet och mycket mer! Sist jag var i Paris, var när jag var 16, alltså 9 år sedan, så nu är det dags igen. Kommer bli mindre bloggande, men uppdateringar skall ni få. Bilder från StreetFSN och StaringApocalypse.