Apr 25, 2012

FASHION DOWN THE BEACH


I`m certain that soon, the sun is coming to a sky near you..

Bloggande handlar inte bara om att sitta vid sin egen blogg och skriva. Det handlar om att hitta inspiration från andra bloggar också. För mig går det ibland åt flera timmar bara till en s.k "blogg-omvärlds-reseach". Av femtio bloggar som jag går igenom på en kväll, kanske tio stycken är intressanta. Av dessa tio, kanske två hamnar i min blogglista, så att jag kan följa bloggarnas dagliga publiceringar. På så vis är det ett ständigt estetiskt flöde, och en ständig intrycksutveckling för öga och sinne. Många bloggar jag inspirerades av 2010, tittar jag inte på idag, medan andra bloggare håller måttet under flera år, och bara blir bättre och bättre. En av dessa personliga favoriter och som hållit hög nivå, är fotografen Garance Dorè, som jag säkert redan publicerat tio inlägg om. Kolla in dessa sommarbilder från bland annat Kalifornien, Miami och Palm Spring. Vackra, annorluna beach-bilder med en personlig känsla. 

So...soon I`ve got a date with the sand..