Mar 6, 2012

TISDAG


Nu är jag på väg in till stan och skall fika med en vän, sen bär det iväg till CTC, sen lunch hos Mari och så jobb. Är megatidigt uppe (7:00!), och dödstrött, men det ger sig när jag får morgonsolen i ansiktet, koffeinet till hjärnan och Metro i handen.

Annars: Visitkorten har kommit med adresslappar som jag såklart INTE beställde.
Fick en inbjudan till Josefins 25-års mottagning på Lotus Bar, och då fick jag inspiration att göra något jag med, nu när det snart är 25 år tills jag fyller 50. Har googlat på olika festlokaler i Göteborg, samt mejlat lite folk. När sådana här saker dyker upp (som att man helt plötsligt är 25), är jag glad att jag känner folk i restaurangbranschen. Fortsättning följer.

På pluskontot är också att min modeintresserade kusin Rebecka skall assistera mig på Fresh Fish-mässan, har fått en förfrågan (av Kent) om undervattensfotografering med häftiga kläder och så har jag fått låna brorsans superkamera, så nu släpar jag runt på en lyxig canondyrgrip. Bilden är förresten från USA, precis innan vi skall till Mandarin Oriental hotel :-)

Outfit från förr: Klänning/Ralph Lauren, Skor/AMS, Naglar+läppar/Chanel

No comments:

Post a Comment