Mar 12, 2012

ATT LEVA LIVET MED FEBER

Det är måndag, och jag har gjort en mumsig frukost, bestående av lantbröd stekt i olivolja, med soltorkadtomatsalami, ägg, tomat och gurka. Till detta, rykande varmt kaffe från Gevalia och ett resemagasin från Vagabond. *Livskvalitet* . Vaknade för övrigt med feber imorse, så blir nog hemma idag.

Vad jag pysslar med när jag är hemma och småsjuk:

Utvecklar mina spotifylistor, dvs lägger till ny musik till mina spellistor. Snor musik från andra också. Idag upptäckte jag hur bra smak min vän Tomas Spinola från Stavanger har, (kan bero på att han är DJ), så nu har jag tankat min Partylista med tio nya låtar från DJ Tomas. Scoooore! 

Bloggar på ANGIFACE, skriver nonsens i worddokument, och läser bloggen HanaPee.

Funderar på att baka en morotskaka, efter att min väninna Malin skickade en bild på den morotskaka hon gjorde igårkväll. Kolla in kakdrömmen på hennes blogg här. MUMS!!

No comments:

Post a Comment