Mar 2, 2012

HAPPY WEEKEND

Först och främst TACK, till the dreamteam för denna coola bild:
Photo: David Holmqvist, Kent Zeiron, Model: Angelica Hellgren,
Make up: Karolina Bäck, Clothes: Kims Vintage, Jewelry: M925 Design,
Assistance: Magdalena Johne, Fashion styling: Angelica Hellgren, Magdalena Johne.

Helg: Då var det helg igen, och inte vilken helg som helst utan första helgen i Mars. Känns som en stor skillnad, inte minst mentalt (sol, vår, blommor och blad på gång). Hade en fin dag igår, bilder från igår kommer senare idag. Skall ta det lugnt i helgen. Slappa, äta banan, kolla på Skavlanrepriser, gå på Stand Up (min CTC-kompis Nils skall köra stand up show på en comedy club), äta min hemmagjorda musli, gå en promenad, kolla in min nya favoritblogg Hanapee (humor, personligt). Jag tycker själv att min blogg är alldeles för oprivat, pretto och stylad ibland. Den är lite som en pinne utan själ. Inga skandaler, inget snaskigt, inget tragiskt, inget som berör. Jag skyler mitt privatliv väl, med ANGIFACE. Kanske skulle döpa om den till ANGINOFACE, eftersom jag har ett lite dåligt förhållande till bloggen just nu. Men det kanske det som är ett tecken på att en utveckling är på gång. Det är en jätte svår balansgång det här skall ni veta. Å ena sidan vill jag att den skall vara lite som ett modemagasin och endast leverera proffsiga inlägg om mode, kanske lite personliga gluttar från något event/utekväll, å andra sidan vill jag skriva ur mig det det allra innersta. Jaja, nog med reflektioner för idag. Ha en fin helg allihop!

No comments:

Post a Comment