Mar 19, 2012

DRICKER PUKKA-TE OCH VILL BYTA STIL

Pukkate är det som hjälper mot min förkylning. Konsumerar det i massor just nu. Denna veckan känns bright, ljusare och fylld av hopp. Att det är löningsvecka och snart April gör saken definitivt bättre. Fick en, eller flera "crazy thoughts" idag. Jag kanske skulle ta och färga håret rött? Bli mer bohemisk i stilen? Den här lite strama, chicka trendstilen jag kör med nu kan ibland (BARA IBLAND) kännas lite hämmande. När jag går på dansworkshops och har på mig byxor i sköna material, fjädrar i öronen och stort utsläppt hår, känner jag mig otroligt bekväm. Jaja, vi får se vad det leder. Eller så kör jag blandad stil efter humör, det är nog det bästa. Hade en bohemperiod i Stavanger då jag körde med läderboots, fransar, utsvängda jeans och mer flower power. Stora schalar med bjärta tryck från Ipanema, näsring och färg.  Det var då det. Ha en fin måndag! Bild: Här

No comments:

Post a Comment