Mar 13, 2012

BLOGGTORKA

Jag  har lite bloggtorka idag. Huvudet är segt av dalande feber, ipren, brist
på social stimulans och täppt näsa. Ändå skall jag vara en samhällsbidragare och
gå till jobbet idag, kanske återfår huvudet sin spänst då. Annars ser jag fram
emot slutet av veckan, då jag skall på skivrelease (Hagaliden släpper skiva),
upp till Karlstad (farmor 90 år), Emelie (hon som bor i Paris) kommer till 
Sverige ett par dagar, och vi skall ses, och så hem till syrran på lunch i hennes 
nya lya. Fotot är från den franska fotografen Garance Dorè`s, blogg
och jag älskar det tropiska med den, därför blir det dagens bild. 

I min "dagsbloggpaus", får ni lite underhållning i form av detta:

Musik:
Underbar bachata av
favoritsångaren Juan Luis Guerra. 

En inspirerande blogg:
Bloggen Bohemian Dream. Tillhör
Emma Persdotter från Dalarna.
Vi pluggade ihop förra året. 

Läsvärt på DN (Mode)

No comments:

Post a Comment