Mar 3, 2012

TACK, MARCUS SAMUELSSON FÖR EN FIN KVÄLL!

Vad hände en fredagskväll i Angelicas liv då? Jorå det hände grejer förstår ni. För er som följer mig på twitter, så tweetade jag ut glada glädjetjut igår, att jag och Magdalena, helt apropå hängde med min förebild, från kocktiden – Marcus Samuelsson. För er som inte vet är han en av de mer kända kockarna i världen, och har utsetts 2003, till den bästa kocken i New York (!). Tunga grejer. OCH. Måste bara nämna att han är en fashionista också. Förra året utnämdes han till "Årets bäst klädda" i Vanity FairSå vi satt där i stora soffor och lyssnade på makalösa storys från Vita huset, Etiopien och the story of Spagetti Carbonara. En kväll med många skratt!! Nu skall jag laga mat. Fick en riktig nytändning nu, när jag hörde Marcus lyriska berättelser, om oxkäke och andra matberättelser. 

No comments:

Post a Comment