Mar 16, 2012

HAPPY WEEKEND

Godmorgon! Jag fick en inbjudan till en spännande skivrelease ikväll, med nya människor och bekantskaper borta i kulturelitens näste Röda Sten, men jag skippar det. Är inte i mental form helt enkelt. Idag skall det bli fysisk aktivitet, trots min snuviga näsa. Jag tänker göra det som jag vet gör mig gott i sinnet, nämligen dansa mig fri från tankarna några timmar och få härligt adrenalin i en trött kropp. Att låta fötterna röra sig till Angolisk kizomba och sedan fortsätta kvällen med merenge, zouk, bachata och salsa, känns som den perfekta aktiviteten. Dagen kommer gå i motionens tecken. Först skall jag äta frukost och gå powerwalk med Emelie och diskutera hur det egentligen är att vara svensk i Paris, sen kör jag zumba med Josè på Nia Movement Center på eftermiddagen, för att sedan avsluta kvällen med en kizombaworkshop och efterföljande latinsk fridans. Imorgon bär det av till Värmland och släktkalas. Happy Weekend! Bild: Här

No comments:

Post a Comment