Mar 21, 2012

ONSDAGENS BEKÄNNELSER

GODMORGON!

Nu skall jag in till stan och dricka kaffe, jobba, samt ragga butikssamarbeten.

Men först tänkte jag bara skriva 2 saker du inte visste om mig (men kanske misstänkt):

1. Jag ÄLSKAR alla dofter, gärna konstgjorda. När jag städar skall det vara starkt rengöringsmedel som stinker, när jag tvättar är det 1 dl sköljmedel som gäller med skarp doft av tonkaböna och mandel, och när jag går ut är det myskhårspray, doftlotion, mintfotolja och fransk parfym som gäller. När jag jobbar får det gärna vara rosenrökelse i rummet och ibland, innan läggdags, sprayar jag vaniljmist på kudden. Jag är inte bara twitterberoende, jag är doftberoende också.

2. Jag gillar house utan riktig melodi, som låter som en trummande ljudmatta, med lite elektriska sounds och någon mystisk soulsångare som ylar "ooohh yeeeaaahh" i två sekunder och som endast spelas på kontinentala barer i London (iaf vill jag få den feeeelingen). Den kan med fördel heta House de Luxe jazz Mix eller House tribal club Mix.

VILLE BARA FÅ DET SAGT AV NÅGON ANLEDNING, HA EN FIN DAG!
 

No comments:

Post a Comment