Mar 7, 2012

DOPPIO IGEN (IGÅR)

Ni har säkert märkt att jag hänger mer och mer på Doppio, Linnègatan 7? Varför. Jo. De är inte föööör dyra (som ex. Condeco som skinnar folk på pengar), trevlig och personlig service, perfekt kaffe och det känns internationellt och trendigt. Bilderna är tagna igår morse vid 08.15, och nu är klockan 12.37 AM, så jag bör gå och lägga mig och inte sitta här och blogga. Men först: 

Om det är nånting jag gillar så är det trendiga ställen HEHE, men det har ni väl märkt vid det här laget. Det som ni ser på bilderna här ovan, är deras läckra frukost med en perfekt gjord capuccino med ett löv i (sann barista manèr), en färsk smörgås med kryddgrönt och prästost. Till detta serveras färskpressad juice, typ jordgubbar och bär. 55 riksdaler, mina vänner. Helt klart värt pengarna. 

Igår käkade jag just denna frukost, med min franske skådespelarvän Charles. En otrolig person med många fina egenskaper, och jag gillar honom lite extra för: 1. Han fyller år den 13 April, EXAKT samma dag som jag. 2. Han är en grymt bra lyssnare. 3. En sann, inspirerande konstnärssjäl med långa känselspröt. Det var allt för igår (eller idag), godnatt! 

No comments:

Post a Comment