Nov 4, 2011

NATTINATT


Hehehe, kan man med att publicera en bild som denna? Ja alltså.
Är sjukt trött så why not. Fredagkväll. Inget galej för mig, hade nog av det i dagarna 2 denna veckan ändå.

Ikväll har det blivit jobb (bloggande, textskrivande, bokat in möten, svarat på mejl etc.), moster kom över på en kopp kaffe och glass (mysigt med spontanbesök), jag har såklart sett Idol (Olle åkte ut och det var bra, tyckte hans självförtroende saknades på scenen), och Skavlan och ätit laxburgare med purjopytt samt, till dessert, turkisk yoghurt med blåbär och honung. Dessutom har jag bränt rökelser (brorsan tyckte det luktade hasch), hittat gamla dikter jag har skrivit från 2005 (som jag kommer publicera imorgon), gjort ett collage från Carolina Gynning`s vernissage och sist men inte minst, funderat över livet. Men nu är det dags att krypa till kojs. Godnatt kära ni!

No comments:

Post a Comment