Nov 18, 2011

HAPPY WEEKEND


Happy weekend allesammans! Denna helgen planerar jag att skriva och plugga, samt kolla på Roman Polanski-filmerna, som jag inte hunnit med än. Är även bjuden på ett brasilianskt event som jag skall göra blixtvisit på ikväll. Jag skall också lyssna på min nya favoritartist Amr Diab, en fantastisk egyptisk sångare som vunnit African music award-priser flera gånger. Det är han som spelas just nu non-stop, på min spotify och det är han som kommer att ackopanjera min helg. Det blir helt enkelt en helg med mångfaldsförtecken. Hoppas att ni gillar min experimentella bild, för denna helgens Happy Weekend-inlägg - en riktig orgie i grafisk design.

3 comments:

  1. Lena Duren18/11/11

    Sjukt häftig design!

    ReplyDelete
  2. Amanda18/11/11

    ha det bra! hälsa l-c och lacka på rikligt med dior-nagellack:)

    ReplyDelete
  3. HAHA nästa gång lackar jag naglarna på dig Amanda, det dior-lacket är verkligen SJUKT bra! (även om det är 6 år)

    ReplyDelete