Nov 28, 2011

DETTA ÄR MIN MÅNDAG

En lång dag har just passerat och jag gick till Hemköp och köpte en färdig pizza, samt senaste numret av Styleby. Här skall det slappas i soffan, inspireras av Stylebys chica reportage och njutas av stenugnsbakad pizza och cocacola. FEL. Jag brände pizzan svart som sot (och jag skall vara kockutbildad...eeehh), styleby gjorde mig i vanlig ordning uberininspirerad i kombination med STRESSAD, över att inte kunna köpa alla dyrgripar, och colan slog jag ut över bordet så – hej och hå. Det får bli brödkanter, pyttipanna och gårdagens kokta ägg istället, tillsammans med sur grapefruktsjuice. Inte fel det heller. Och när det gäller inspiration skall jag börja kolla i H&M katalogen där allt är överkomligt, tillgängligt, billigt, inkluderande och trendigt. Måndagen tog en helt annan vändning.


No comments:

Post a Comment