Nov 24, 2011

DAGENS VYKORT


Godmorgon! Tänkte boosta er med det här kortet. Är det inte härligt ? Jag ser fullkomligt galen ut. Och det var precis det jag kände mig med dom tunga rastaflätorna som jag fick sår i hårbotten av. Det var en dag med ett svettigt copacabana, värmande brasiliansk sol och överallt hördes sjungande portugisiska. SANN exotism för en nordbo som jag. I sådana stunder, när ett land fullkomligt bländar en med allt nytt, är det lätt att tro att man vill bo där hela livet. Då verkar ju allt vara så enkelt, i semesterskenet..

Men jag kom fram till att..

"Man reser världen runt på jakt efter det man önskar och hittar det när man kommer hem".

- George Moore 

Ett bra citat med mycket substans.




3 comments:

  1. Tiiiia24/11/11

    Härlig bild! awesome..

    ReplyDelete
  2. Amanda27/11/11

    Hur tar man bort flätorna sen? Måste ha tagit hur lång tid som helst!!

    ReplyDelete
  3. Angelica27/11/11

    Emelie B, satt i ungefär 2-3 timmar och flätade ur dom. Tur med snälla vänner, annars hade jag fått gå till frisören:D

    ReplyDelete