Sep 18, 2012

VECKANS SCHEMA


Denna veckans schema är fullsmockat. I ärlighetens namn börjar jag känna mig smått stressad för hur jag skall hinna med allting. Först och främst vill jag meddela att jag nog inte hinner översätta alla mina blogginlägg. Det tar FÖÖR LÅNG TID! Tid som jag börjar få ont om. Istället har jag installerat ett extra verktyg på höger sida av bloggen, för mina kära läsare i bland annat USA (Förutom Sverige, är det USA som ligger i topp när det kommer till läsare) kan översätta bloggen på ett smidigt sätt. Här ser ni veckans smockade schema: 

Igår: Föreläsning, lunch med kompisar, filmvisning av den Italienska, mycket upprörande filmen, Videocracy, redaktionsmöte med Karlstads studenttidning, där min uppgift är att göra en lång intervju med min kusin Anders som är delägare i produktionsbolaget Thelma and Louise, inflyttningsfika med faster Inger, och hennes väninna Margit i lägenheten, blogga, och plugga. 

Idag: Föreläsning, lunch, seminarium, plugg, och om jag hinner blogga. 

Imorgon: En fotograf kommer hem till mig och skall fota min garderob inför intervjun i NWT inför den 6 Oktober, docentföreläsningar i skolan hela dagen, ev gruppmöten, plugga och blogga. 

Torsdag: Laga storkok, installationsföreläsning med dokumentärfilmaren Bosse Lindqvist med efterföljande mingel, möte på restaurang Fontana di Trevi (Har sökt extrajobb på en Italiensk restaurang i Karlstad).

Fredag: PLUGGA! Börja skriva inför kommande deadlines. Ev. middag hos bloggaren Anna. 

Helgen: En spelning med Fridas pojkvän på båten, annars ingenting än så länge, Second Hand runda med faster. 

Outfit: Tunic/Acne, Jeans/Cheap Monday


2 comments: