Sep 17, 2012

MOODBOARD SEPTEMBER

Bild 1 - Abstrakt konst, med färgrika inslag. Denna tavla på en kvinna, vars konstnär jag inte vet namnet på, är så vacker. Att jag helt plötsligt har bilder på konst, beror på mitt nytända intresse för inredning. Bild 2 - Etnosmycken är en klar favorit. Speciellt mot mörk hud. Bild 3 - Tycker att guldigt, arkitektoriskt mode är så snyggt!
Bild 4 - När är kött som bäst? När det är halvrått så klart. Så länge det är bra oxkött, och kryddat med havssalt och rosmarin. Den här bilden får det att vattnas i munnen. Bild 5 - Orientalisk dans i tygrik outfit. Bild 6 - En kille med en helt fantastisk frisyr. När det kommer till frisyrer är dreadlocks en av mina favoriter.
Bild 7 - Här är en bild på mig i asiatisk couture, från i våras. Styling/Judith Skoglund, Magdalena Johne, Makeup/Sophie Bergdahl, Karolina Bäck, Fotograf/David Holmqvist, Hårstyling/Sofie Bergdahl. Bild 8 - Stilleben. Bild 9 - Franska ostar. Tänkte börja ha ett lager i kylen, som kommer ackopanjera mörka höstkvällar framöver. Bilder: Här, Här


No comments:

Post a Comment