Sep 27, 2012

NIO BILDER FRÅN TVÅ VECKOR


Igår hade jag grupparbete i 8 hela timmar (!) Nu hoppas jag att teorierna om narratologi och diskurs, sitter som berget inför dagens redovisning. Min dag ser ut så här: 1. Jag skall träffa en tjej nere i centrum, som jobbar på Second Hand-butiken, Brillianten, och hon skall styla mig inför ett reportage jag skall göra. 2. Redovisning i tre timmar. 3. Elisabeth kommer hem till mig och fikar, sen skjutsar hon mig ned till tåget. 4. Åker till Göteborg vid 19-tiden. 

Dessa bilder har jag tagit de senaste två veckorna, men inte publicerat.

1. NWT-receptionen i spännande ljussättning. 2. En dagens outfit för två veckor sedan. 3. Lunch igår. Underbar morotssoppa, med färsk fralla och italiensk mortadella. 4. Den här bilden tog fotograf Mikael Lindblom på NWT, hemma i min garderob. 5. Jag var på ett seminarium/föreläsning med filmaren Tom Alandh, förra veckan. Gripande och engagerande föreläsning. 6. Bild på Tom Alandh under föreläsningen. 7. Blodröda naglar från Christian Dior, samt turkos ring. Perfekt kombo. 8. Frulle med vitaminer. Grape, skogsbär, ägg, yoghurt och kaffe. 9. Outfit från röda mattan framför universitetet. 


No comments:

Post a Comment