Sep 11, 2012

VECKANS SCHEMA OCH FOTOGRAFERING



Veckans schema:

Veckans schema är lite hektiskt. Imorgon skall jag bli fotograferad på NWT-redaktionen, och jag har ingen aning om vad jag skall fronta med för kläder i tidningen, 4 månader framåt. Får dyka ned i garderoben och se om jag hittar några paltor. Bilden ovan tyckte jag var passande för dagens text, eller hur:-)? Bilden är från photoshooten, tidigare i vår med fotografen David Holmqvist. Kommer ni ihåg? Kika gärna på bilderna igen här, här och här.  

Onsdag - Först då vinjettfotograferingen på NWT, sedan lunch, och sen en tur till skolan för att plugga. Kl 17.30 har jag bloggmöte med en bloggare från Karlstad - spännande!
Torsdag - Föreläsning med proffessor Andrè Jansson om begreppet kommunikation, och sedan är det en föreläsning på Clarion Hotel Plaza om begreppet sammanhang. En dag för lärande helt enkelt. 
Fredag - Skall flytta (!) Har haft turen att hitta en mysig etta på 56 i kvadrat, nära universitetet :-) Mor och far kommer från västkusten och hjälper till med flytten. Om jag hinner skall jag gå på fredagsmingel hos Frida senare.

Wednesday - First a photo shoot at NWT (What shall I wear, I have no idea?), Then lunch, and a trip to school for studying. At 17:30, I`m having a blog meeting with a blogger from Karlstad - exciting!
Thursday - Lecture by Proffessor Andrè Jansson about the concept communication, then it is a lecture at the Clarion Hotel Plaza about "The importance of a context". A day of learning simply.
Friday - Will move out (!) Have been lucky enough to find a cozy apt, 56 squaremeter, near the University :-) Mother and father are coming from the west coast to help me with the move. If I`ll have the time I will go to a fridaymingle later. (The photo is from a photoshoot last spring)



No comments:

Post a Comment