Sep 10, 2012

MÅNDAGSMORGON


Godmorgon!

Jag är uppe med tuppen, för det är ju måndag. Idag är det föreläsning, samt möte med studievägledaren som står på schemat. Sen har jag lagt ut en annons på blocket, av typen; "trevlig, skötsam tjej söker lägenhet", så jag tror att det kommer att ringa lite i luren under dagen. Sen skall jag ringa runt till klädbutiker och fråga om jobb, blogga såklart, och ha en allmänt skön dag. 

I'm up early, because it's Monday. Today I`m having one lecture, and a meeting with the study-counselor. That`s the schedule for today. Then I did put up an ad on a site for people that want`s an apt, type: "nice, well-behaved girl looking for an apartment", so I think the phone will be ringing quit a bit during the day. Then I will call around to boutiques, and ask about jobs, do some blogging, and have a generally nice day.


3 comments:

  1. Anonymous10/9/12

    Hoppas du trivs i karlstad och hittar en lägenhet snart! Finns en hel del bra saker med denna mellanstora stad!

    /Anna

    ReplyDelete
  2. Absolut:) Fick dutt mitt mail? Bloggträff vetja! Kram:D

    ReplyDelete
  3. Anonymous10/9/12

    Har mailat dej!/Anna

    ReplyDelete