Sep 8, 2012

VÄLKOMSTFESTEN

Igår hade vi en mysig förfest hos Frida. Här står hon framför sitt egna konstverk...
...vi åt lantchips..
..och drack rödvin. Här är Sophie, en jätte trevlig tjej jag träffade igår..

..spansk sangria flödade..
..och vackra foton togs..(här på Elisabeth)..
..puss, puss doggi dog! (bild på Erika från Säffle)
..och så bar det av till Nöjesfabriken; Hela karlstads nöjesplats för vuxna..
..där dansade vi till loss till vild musik..
..och drack Gin&Tonics..
..och Svenska Björnstammen levererade..
..stämningen kokade, och de sjöng många sånger jag inte kände till..
...vilken tur då att jag damp in i ett välkänt ansikte; Stefan Holm..

..det var den välkomstfesten. Nu måste jag säga att jag känner 
känner mig hemma och välkommen här, på alla sätt och vis. 

Ha en fin lördag! 



2 comments:

  1. härliga bilder :) tufft att träffa Stefan Holm!

    ReplyDelete
  2. hihi, ja han jobbar på Karlstads universitet, så jag hoppas träffa honom igen;)

    ReplyDelete