Dec 25, 2011

SISTA VECKAN AV 2011


Puh, vilken helg jag har haft. Jag har jobbat på tio timmar per dag, och däremellan har jag sovit, ätit och försökt att få in lite julstämning. Kan inte låta bli att slås av tanken på hur många som faktiskt är ensamma på jul. Om man annars är ensam, tror jag att det är extra tungt, just på julhelgen. Är glad att jag har, genom jobbet (jobbar på ett äldreboende då och då), fått ge andra lite glada stunder i form av mitt överraskande goda humör, denna helgen. Har fått både skratt och applåder när jag dansade bachata, till ”Rocking around the christmas tree”, på självaste julafton inför en liten glad publik, bestående av underbara boendemänniskor. Julklappar fick jag också några stycken. SPA-presentkort, BIO-biljetter, presentkort på klädbutiker och en filosofisk bok av Ann Heberlein. Nu är det en vecka kvar av 2011, och bilderna ovan, visar det roliga jag skall göra denna veckan. Förutom dessa lite roligare aktiviteter, väntar en hel del pluggande och jobb också.

Bild 1: Skall äntligen se filmen "The girl with the dragon tattoo", i veckan.

Bild 2: Om allt går enligt planerna så plaskar jag omkring på fina spa`t Hagabadet på tisdag.

Bild 3: NIA såklart. Måste utnyttja träningskortet så länge jag har gnistan kvar. Man vet aldrig när den slocknar.

Bild 4: Jag manifesterar min publicering i KP på tisdag, med en lustig bild på mig.

Bild 5: Mojitos - är vackra att se på, eller hur?

Bild 6: Nyårsafton - Jihaaaaa!! Bild: Här, Här, Här.

No comments:

Post a Comment