Dec 29, 2011

THE BEST OF ISSUE

Skall ta och summera 2011 lite grann, så här dagarna innan nyår.
Året då bloggandet blev en riktig livsstil, och inte bara ett verktyg att
uttrycka sig med. Kära läsare, ni som följer mig. Jag blir alltid lika glad när
någon ny person hittar hit. Varje dag förundras jag
över hur människor, ändå från Indien, Thailand och Brasilien,
kikar in på ANGIFACE, och sedan kanske kommer tillbaka
igen för en ny uppdatering.

Jag ser fram emot 2012, med ännu mer utveckling för ANGIFACE.
Mera proffsiga photoshoots, snygga outfits, härligt mode och
mer reflektioner. Någonting som faktiskt har efterfrågats på
ANGIFACE, är att jag skall vara mer personlig, spirituell
och reflekterande. Detta skall jag se om jag kan tillmötesgå
mer nästa år .

Årets populäraste inlägg är dessa:

1. ”Ballet Beauty - 11244 sidvyer.


3. ”Cindy Crawford for Pepsi” – 3108 sidvyer

Årets top-3 länder

1. Sverige

2. USA

3. England

Följ ANGIFACE på
Facebook och Twitter (2angiface) också.

1 comment:

  1. Anonymous29/12/11

    Vilket maffigt collage - man blir glad av färgerna!

    ReplyDelete