Dec 20, 2011

MIN VÄRLD JUST NU


1. Är så glad att min fina, otroligt kreativa kompis Malin, har startat en blogg. Nu kan jag äntligen följa hennes liv i Stavanger, och framförallt inspireras av hennes goda, glutenfria bakverk. Kolla in bloggen Caking my day.

2. Ser fram emot nyår. Julafton och juldagen blir det bara jobb, men på nyårsafton slår jag klackarna i taket på Trädgår`n med supè och i sällskap av Magdalena.

3. Var på julkonsert i Johannebergskyrkan i söndags. Så proffsigt det var, med orkester och hela baletten. Pappa jobbade på konserten, och själv kände jag mig stolt att jag har varit vaktmästare i den kyrkan i flera år. *Nostalgi*.

4. Har just börjat med Paulo Coelhos senaste roman: The winner stands alone. Räknar med att han även i denna bok, levererar tänkvärda citat och att han inte värjer sig för de stora frågorna.

1 comment:

  1. Regina21/12/11

    FINT COLLAGE!!!! Verkligen, wow alltså.

    ReplyDelete