Dec 14, 2011

BLOGGMINGEL PÅ BLISS

Bild: Från Kungälvs-Posten. Fotograf: Catrin Hansson.

Häromdagen damp det ned en inbjudan till ett bloggmingel på BLISS, dit skall jag ikväll. Skall bli riktigt roligt att mingla med andra bloggare, som är lika nördiga på bloggar som jag är. Jag får med mig ett riktigt järngäng, bland annat Morudj Ali (stylisten jag intervjuade för några månader sedan), Christina Rixman Post, Patrik Selling, Magdalena Johne och Eva Quirbach. Alla är kreatörer i någon form, bland annat fotografer, inredningsstylister, bloggare, designers med mera. Tack Morudj för att du hjälpte mig att få ihop en sådan härlig mix av människor, till gästlistan!

Just nu: Provar kläder :-) Ralph Lauren klänning med päls, eller min Red Austeen-kavaj med den lilla svarta? Det är alltid LIKA svårt att bestämma outfit. Ibland använder jag mig av metaforer för att göra det enklare. Idag blev det orden "Casual Grace". Prövar att addera plagg som kan gå i symbios med det uttrycket. Vet inte om det hjälper hehe.

Ha en fin kväll - Nu skall det minglas! Kram/A

1 comment:

  1. sv: men tack snälla du :) jag gillar din blogg, följer den via bloglovin! Kul när det är nån man känner till i verkligheten liksom :)

    ReplyDelete