Jun 1, 2014

SOMMARPLANER

Är sååå taggad eftersom jag åker till mitt älskade Göteborg på torsdag. Känslan när jag rullar in på centralstationen är alltid så magisk. Skall direkt på kvällen dansa loss på salsaklubben Henriksberg och på fredag skall jag träffa vänner jag sällan ser. På lördag har Maggan pingstfest i sitt härliga kollektiv och veckan därefter tar min bror Andreas studenten vilket betyder STORT släktkalas. Den 16:e Juni (skall jobba i 37 dagar) börjar jag jobba men på kvällar och helger kommer jag befinna mig i Sveriges härligaste sommarstad som pulserar av sommarklubbar, latinska danshak, bejublade konserter och härliga events. Har gjort ett litet sommarkollage här med lite pics jag hittade på google så ENJOY! 

Inspirationscollage för sommaren 

Bild 1/Kommer besöka uteserveringen vid Röda Sten där man ser Göteborgs vackra hamninlopp. Rankad som den bästa uteserveringen i Göteborg. Bild 2/Kizomba. Ännu mer kizombadans eftersom det poppat upp fler klubbar än någonsin sedan förra sommaren. Bild 3/Det blir premiär för ett dopp i poolen på taket av Avalon Hotell. Bild 4/Det blir som vanligt massor av salsadans. Bild 5/Cafèhäng i Haga. Bild 6/Bohusländsk skärgård. Bild 7/Cocktails på Skybar Riverton Hotel. Bild 8/En bild från Göta-Älv bron som gör mig tårögd. Bild 9/Botaniska trädgården för promenader bland japanska trädkronor och lummiga stigar. Bilder: Google Image

No comments:

Post a Comment