Jun 23, 2014

BACK ON TRACK

Heeeej kära bloggläsare!!!!!! Nu har jag varit tyst på bloggen i cirka en vecka vilket faktiskt är rekord för min del. Sorry, sorry alltså. Bloggpaus extra grande. Varför? Jo jag har börjat att jobba 100% (typ 7-16 every day) vilket gjort att all tid jag tidigare haft har försvunnit. Nu förstår jag vilken skillnad det är att vara student/frilansare och att jobba 100% efter ett schema. BIG DIFFERENCE! Omställningen har gjort att jag har varit så trött efter jobbet att jag inte hittat inspirationen, men nu har jag kommit in i jobbet och vant mig så nu blir det bloggande igen:) En rutin som man haft i nästan fyra år är svår att vänja sig av med och jag insåg nu i min bloggpaus att jag saknat att skriva texter, pilla med bilder och komma på rubriker. Så here we go again!

No comments:

Post a Comment