Feb 4, 2014

PLANERING

Jag gillar att skriva ner kommande events, måsten, deadlines och aktiviteter i en kalender så det har jag pysslat med nu på förmiddagen. Här kommer det jag mest ser fram emot:

12:e Februari - Informatörsdagen. Jättespännande branschdag som universitetet anordnar och då jag skall få lyssna till bloggaren Underbaraclara och få träffa journalisten Kristoffer Triumf. 
14:e Februari - Eriks middag på Drott
19:e Februari - Universitetes arbetsgivarmässa. Jag skall vara montervärd och sen gå på bankett på kvällen.
20:e Februari - Representera Svenska Smycken på ett branschmingel i Stockholm.
5:e Mars - Går som plus 1 på en middag som Nordea anordnar.
8-9:e Mars - En spännande grej men än så länge i planeringsstadiet.
15:e Mars - Skall vara marskalk på examenshögtid. 

..och sen brukar det ju fyllas på med mer grejer. Har alltid deadlines, 
plugg och kompisdejter inplanerade till exempel. 

No comments:

Post a Comment