Feb 4, 2014

NU HAR JAG LANDAT

Hey jag är tillbaka finisar!! Har skrivit lite väl många opersonliga branschinlägg från catwalken den sista tiden, så nu är det dags för lite mer personlig touch här på bloggen, eller vad säger ni:)?
Till saken hör att livet har gått i 150 knutar och min hjärna har kokat. Modeveckan får hjärnan att brinna. Alla miljarder intryck har inte hunnit sjunka in förräns nu och i lugnet kan jag äntligen hitta tillbaka till skrivandet, mina tankar och mig själv. Skönt. I dagarna har jag umgåtts med Lisa, haft en middagsbjudning då jag bjöd på chili con carne, börjat planera ett nytt spännande projekt och fått nya bekantskaper. Har också börjat cykla vilket frigör endorfiner och öppnar sinnet. 
Idag skall jag träna, cykla, äta sushi med Erik och Elis, ha ett skypemöte, jobba hemifrån med kommande projekt och bara ha en härlig tisdag  

No comments:

Post a Comment