Jun 19, 2012

THIS IS IN MY MIND..


Some updates about my life..

Arbete/Studier: I sommar kommer jag sommarjobba på Solhaga, på Havets Skafferi, och fortsätta skriva krönikor för Kungälvs-Posten. Självklart kommer jag fortsätta blogga också. I Juli väntar jag spänt på beskedet om jag kommer in på PR-utbildningen i Karlstad. Just nu söker jag också frilansuppdrag och de krokar jag slängt ut, börjar redan att nappa. * Roligt * 

Hälsa/Träning: Jag har känt mig seg och otränad i kroppen, så från och med idag har jag börjat cykla 1 mil varje dag. Mitt mål är att göra det i två veckor nu. Sedan kör jag NIA ca en gång i veckan och Zumba. Salsa, kizomba och zouk får jag väl också räkna till träning, och det blir det minst 1 gång i veckan. Jag försöker äta mer proteinrik kost just nu. Magen blir gladare, och jag blir piggare. 

Vad skall jag göra idag? Jo jag har deadline imorgon för en sommarkrönika, så jag skall göra reseasch, samt sitta och skriva ett par timmar. Cykla skall jag hinna med. Senare idag skall jag ha ett bloggmöte med Lisa, som den "bloggkonsult" jag börjar att bli Jag toppar kvällen med att träffa Morudj. Vi skall dela våra filosofiska tankar, brainstorma för framtiden och prata om livet, över en kopp te. 

I mina högtalare just nu: Är väldigt inne på fransk zouk, dramatisk flamenco och superhipp pop à la 2012. 

Lyssna gärna på Kreen (zouk) - La voix de la passion


Flight Facilities (pop) - Foreign languages

It`s time for a little update on what's happening in my life right now:

Job/Studies: This summer, I have a job at Solhaga (nursing house), and I will continue to write columns for Kungälvs-Posten. Of course, I will continue blogging as well. In July, I will wait anxiously for the news, if i will start the bachelor in Public Relations this fall. I`m also hunting freelance jobs, and the hooks I threw out, is already beginning to bite. * Funny *

Health/Training: I have been feeling slow and out of shape in my body, so I have been starting to bike 10 km every day. My goal is to make it for two weeks now. Then I do the NIA exercise about once a week, and some Zumba. Salsa, Kizomba and zouk, is also scheduled at least one time every week. I`ll try to eat more protein rich diet right now. The stomach will be happier and I will feel more energized.

What shall I do today? Well, I have a deadline tomorrow for a summer column, so I will make fashion-research, and write a couple of hours. The biking I will keep up to. Later today, I have a blog meeting with Lisa, as the "blog consultant" I`m becoming. I will top the eve with Morudj. We will share our philosophical ideas, brainstorm for the future and talk about life over a cup of tea.

In my speakers right now: I`m very in to French zouk, dramatic flamenco and super-hip pop à la 2012th. 
Listen by click to the links. 

Please listen to Kreen (zouk) - La voix de la passion


Flight Facilities (pop) - Foreign languages



No comments:

Post a Comment