Jun 14, 2012

SHOES WITH A TWIST


Åh vad jag blir glad när jag ser mina sidenplatåer från danska skobudgetkedjan Bianco. Oki, jag har bara använt dem en gång (på en premiär på stadsteatern), men vilken succè det blev. Minst tre personer på stan kom fram och sa att de tyckte skorna var supersnygga, och sådana episoder i (reserverade) Svedala är sällsynta vill jag säga. Bara det är ju värt en promenad på stan. Jag skall på vernissage på lördag så kanske jag tar på mig dem då..? Vi får se;-)

Oh, I love these hills from the danish brand Bianco. Oki, I`ll just used them once on a theater premiere, but that was a huge success I can tell. At least three people came by and gave complimants, and only that is worth an extra walk on town, don`t you think. Remember, I`m living in (reserved) Sweden where people don`t really say spontaneous things on the street to each other. I`m going for an art opening on saturday so I might take them on then..? We`ll see ;-)


No comments:

Post a Comment